fredag 13 maj 2011

Frakking Blogger :(

Allt jag producerat sen 11 maj är borta. "Tack". Jag som satt i flera timmar i går och gjorde "Här är America's Next Top Model All Stars-deltagarna". Nu finns bara rubriken kvar på google. *ylgråter*

Jag vet att alla andra som har samma bloggverktyg har det som jag i dag. Så stackars oss. När jag samlat ihop bitarna av mig ska jag göra om de förlorade inläggen. Till dess: *mer ylgråt*

UPPDATERAT 23:02: Nu är inläggen tillbaka, yihaa, men tyvärr verkar alla tillhörande kommentarer fortfarande fattas. Men jag slipper ylgråta längre - alltid något :)

6 kommentarer:

Rebecca sa...

fast det finns ju kvar i google reader, jag läste det med stor behållning igår. Jag tog just en kopia. Mejlar dig!

Johanna sa...

Med lite tur kanske de fortfarande kan rädda upp det från bloggers sida?

Jag såg just http://buzz.blogger.com/2011/05/blogger-is-back.html, så det KAN fortfarande komma tillbaka...

Anna Thunman Sköld sa...

Åh, Rebeccam du är i sanning EN ÄNGEL!!!! Jag börjar fan gråta av tacksamhet! Tack, tack, tack, tack, tack!

Anna Thunman Sköld sa...

Och tack för infon, Johanna!

Förlåt stavfelet i ditt namn, Rebecca, jag blev så till mig...

Vonkis sa...

Paniken spred sig igår. Och idag när inlägg plötsligt försvann. Skönt att det verkar vara fixat igen.

Anna Thunman Sköld sa...

Vonkis: Ja, fy, det var jobbiga timmar av väntan! Skönt att det är över *ta i trä*