onsdag 22 juni 2011

Tokroliga virala videor - och Ricky Gervais!

Förlåt mig, men jag måste se ikapp en del tv-program och har inte tid att tv-blogga. Jag lämnar er med dagens skörd av knäppa klipp. Enjoy!



Tom Hanks är så skönt bortkommen i en spansktalande tv-show så ay, ay, ay. Men han tar allt med jämnmod. Och dans.



Alltså, avundsjukan över att en möhippa oförhappandes fick John Krasinski och Jason Segel att sjunga Brown Eyed Girl för den blivande bruden är... oändlig. Se videon och en uppblåsbar mansdocka HÄR! Det ni ser ovan är en ganska ryslig version av Joe Cockers With a Little Help from My Friends som killarna vågar sig på. Nedan är Johns skådespelande fru Emily Blunt tillsammans med Communitys Allison Brie. De gav sig på Bonnie Tylers klassiska powerballad Total Ecplise of the Heart: 



Så tycker jag vi avslutar med en reklamfilm. Eller först, här är en kort (höhö) teaser för Ricky Gervais och Stephen Merchants nya tv-serie Life's Too Short som Ricky beskriver som en blandning av The Office och Extras (hörde jag YEEEEEEEEEEEEES!?:



Men nu - reklam. Med hundar:



Jag vet dock inte om jag vill ha en bil som förefaller så enkel att få att rulla att till och med en hund kan få igång den... tss...

Och hela det här inlägget ska kreddas New York Magazine.

1 kommentar:

Peter sa...

Roligaste klippet jag sett med Jason Segel och Paul Rudd.

http://www.youtube.com/watch?v=xJtpl5R916M