måndag 22 augusti 2011

Jensen & Jared snackar säsong 7 (och är awesome!)



Återigen slås jag av hur otroligt schyssta och avslappnade Jensen Ackles och Jared Padalecki verkar vara i sitt kändisskap. Inte undra på att vi alla älskar dom. Vem skulle inte vilja ta en öl (eller ett glas saft om du är minderårig alt nykter alkis) med de här grabbarna? Och jag är klart avundsjuk på hur kul de verkar ha på jobbet (= Supernatural).
Ni missade väl inte nyheten om att det blir en mini-Buffy-reunion i sjunde säsongen?

Här är del 2/3 av J&J-intervjun (handlar om Mischa/Castiel):



Här är del 3/3 (handlar om säsong 7-teman):


Via Oh No They Didn't.

7 kommentarer:

Frida sa...

Älsk på pojkarna som vanligt.
Tips på ny såpa åt dig. The Renovators. Dokusåpa/renoveringsshow... med tokheta aussies... ååååå Underbart!

Anna Thunman Sköld sa...

Det är inte ett Exteme Makeover i aussie-disguise va? För jag klarar inte av alltför tåriga program. Biggest Loser-gråt, där går gränsen :)

Men jag kollar väl in första avsnittet nu så får jag se!

Jag vill se en dokuserie som heter Russian Dolls, men har inte hittat den streamad nånstans :( Rika ryssar i Brighton Beach.

Frida sa...

Anna. Tänk TopChef. Fast med renovering.

Anna Thunman Sköld sa...

Låter ju riktigt frestande. Lovar att kolla.

Anna G sa...

Ååå jag vill ju se grabbarna men jag tror inte jag vågar för jag är inte färdig med säsong 6. Gissar att det kan dyka upp lite spoilers?

Men du vi ska ju åka över och träffa dem ;)

Anna Thunman Sköld sa...

Anna: Se inte! Det är inga stora spoilers men inget som värt att riskera. Men du fattar ju så klart hur sköna grabbsen är. Åh, vill hänga med dom!

Anna Thunman Sköld sa...

Nä, sorry, Frida. Renovators var inte för mig. Jag gillade upplägget och allt men du vet, jag är såååå ointresserad av inredning och renovering så när de stod där och bråkade om nåt kök då var jag redan lost. Det var samma visa med Top Design. Tröttnade direkt. Men då vet vi.