lördag 20 augusti 2011

Ny trailer för An Idiot Abroad 2: The Bucket List



Jag fick lite gåshud när jag såg den här trailern. Ricky Gervais ondsinta skratt. Karl Pilkington i situationer han inte vill vara i. Aaaah. Premiär i september (datum ej satt) i brittiska Sky1. Can't wait!

Via Vulture.

In other news: Ricky Gervais har många järn i elden och hans nya  komediserie Life's Too Short har i likhet med hans tidigare serie Extras lyckats rada upp riktigt bra gäststjärnor. Enligt Perez Hilton har Johnny Depp, Helena Bonham-Carter, Liam Neeson och Steve Carell tackat ja.

UPPDATERAT 19:08: @master_mag tipsade om det här klippet där Gervais tvingat Warwick Davis klä ut sig till groda. Alltså... Gervais skratt!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Det kommer att bli sjukt kul.

Tack för världens bästa TV-blogg!

Anna Thunman Sköld sa...

Åh, TACK själv för de orden! <3

Peter sa...

Tror faktiskt inte Gervais är särskilt sympatisk som människa, men han är sjukt rolig.
http://www.youtube.com/watch?v=8qOaZ4CQqKI
Har ALLT med karln på hårddisken...och då menar jag ALLT.

Petra sa...

Åh vad jag längtar! Gervais skratt är underbart, och självklart Karl!

Videon var också rolig, det roliga är att bara Ricky skrattar så skrattar man själv haha

Anna Thunman Sköld sa...

Peter: Nej, sympatisk är inte ordet jag förknippar med honom.

Petra: Ja, det går ju inte att låta bli! Skrattar varje gång jag ser det!

Maria sa...

Aahaha, fantastiskt!

Anna Thunman Sköld sa...

Gillar att du gillar, Maria <3

Ida sa...

Alltså jag döööööööööör av grodvideon!!! Hahahahaha!!!

"Could you hop?!" Hahahaha!

Och tack för påminnelsen om Karl. Som man har väntat!!