tisdag 18 december 2012

Ok, ni har rätt - American Horror Story ÄR bättre nu

Bad Santa. Foto: Ryan Murphy/Twitter
Ni övertalade mig att börja se American Horror Story, säsong 2, fast jag var motvillig. Jag gillade första säsongens inledande avsnitt sjukt mycket men sen blev det bara pannkaka tyckte jag. Och slutet - skrattretande dåligt!
Men jag får ge er att andra säsongen har laddat om och funnit en skitläskig väg att gå. Fortfarande ett sammelsurium av hommager och lån från allsköns genrer (spöken, aliens, monster, satan... you name it) fast det funkar ju! Jag älskar också att förra säsongens skådisar återkommer i nya roller. Dessutom: Ian McShanes mordlystna jultomte är något alldeles extra... Så tack för att ni fick mig se även denna sässe.

2 kommentarer:

Karin sa...

Trogen läsare som med glädje följt med till "ny" "gamla" bloggen!!!

RÅ TTYN TTOG & LUJ DOG

Anna Thunman Sköld sa...

Awww, tack, vad kul! Och god jul på dig med :)