måndag 28 januari 2013

♥ Vincent Karthesier och Alexis Bledel håller varann i hand på SAG-galan ♥

*klicka för större bilder* Rory har en Rena Lange-klänning. Alla foton: JustJared.

Pete ser dapper ut och har skaffat sig jättepolisonger.

Polisongerna är most likely till nästa säsong av Mad Men som börjar igen 7 april. Yay!
Det var SAG-gala i går. Orka alla galor... Men. När jag såg bilderna och upptäckte turturduvorna Vincent Karthesier och Alexis Bledel kunde jag inte hålla mig från att lägga upp dom. Så vitt jag vet de första galabilderna på de två som par. Jag rapporterade ju om deras förhållande redan HÄR!

SAG, ja. Här är vinnarna, när jag nu ändå har gjort inlägget:

TV:

Skådespelare i tv-film eller miniserie: Kevin Costner, Hatfields & McCoys

Skådespelerska i tv-film eller miniserie: Julianne Moore, Game Change

Skådespelare i dramaserie: Bryan Cranston, Breaking Bad

Skådespelerska i dramaserie: Claire Danes, Homeland

Skådespelare i komediserie: Alec Baldwin, 30 Rock

Skådespelerska i komediserie: Tina Fey, 30 Rock

Dramaserie-cast: Downton Abbey

Komediserie-cast: Modern Family

Stuntensemble: Game of Thrones

FILM:

Skådespelare: Daniel Day-Lewis, Lincoln

Skådespelerska: Jennifer Lawrence, Silver Linings Playbook

Biroll, manlig: Tommy Lee Jones, Lincoln

Bilroll, kvinnlig: Anne Hathaway, Les Miserables

Cast: Argo

Stuntensemble: Skyfall

För fler röda mattan-bilder, gå HIT!

Inga kommentarer: