onsdag 13 mars 2013

När Michelle hade ett helt annat Visage

*klicka för större bilder* Michelle (th) som vi är vana att se henne. Foto: Logo

Foto: Logo


Asså kolla in henne här! Långt blont hår. Sååå Gwen Stefani. Medlem i gruppen Seduction, 1989-1991. Foto: michellevisage.com

Bust (hehe) a move! Mer åt Madonna-hållet här. Foto: michellevisage.com

Eh... ja, det där hårmodet var väl modernt ett tag också. Foto: michellevisage.com

Som Michelle själv säger om den här bilden: Just plain FAB! Foto: michellevisage.com
Okej, rubriken är liiiite krystad men i alla fall. Min bästis Mats och jag följer slaviskt RuPaul's Dragshow och hade i dag ett långt, härligt samtal om den här veckans avsnitt som var så himla bra! Och vi kom in på Michelle Visage och Mats sa att jag skulle googla henni och det gjorde jag och fick en liten chock. Inte visste jag att hon varit Gwen Stefani-Madonna i ett tidigare liv!

Och när det kommer till dragshowen så har jag ingen jättefavorit som när t ex Sharon Needles dominerade utan jag gillar flera stycken men har en soft spot för Alyssa Edwards. Fråga mig inte varför bara.

2 kommentarer:

reb sa...

åh, älskar bilderna på lill-michelle. hon är verkligen en som har växt för mig, älskar hennes "too much"-stil och vassa attityd ju mer jag ser henne (liksom hennes smycken, vill också ha ett werk-halsband!)

angående alyssa edwards är det samma för mig. blir liksom lite rörd när hon är i rutan. speciellt med sitt minspel framför sminkspegeln.

och hejaheja, mer RPDR-bloggande!

Anna Thunman Sköld sa...

Jaaa, du har fattat Alyssa-grejen helt! Som Mats sa, man blir liksom lite "aww, bless" när man ser henne. Och hennes spegelminer? Obetalbara!

Jag fattade inte att Michelle och RuPaul gick så långt tillbaka i tiden, utan trodde de blivit kompisar via RPDR, men nu när jag vet att hon är hans fag hag extraordinaire gör det mig ännu mer välvilligt inställd till henne. Men jag tycker hon ska ge fan i att klaga så på Jinx kläder, alla behöver inte vara glam-glam! Men annars: oh, girl!