onsdag 10 april 2013

Norman Reedus för Terry Richardson

Jag märkte att jag inte var ensam om att gilla Norman Reedus som Daryl Dixon i The Walking Dead... så jag tror inte ni misstycker om jag lägger upp några fler - nytagna - bilder på honom, tagna av kändisfotografen Terry Richardson (som alltid lyckas få stjärnorna att ställa upp på... lite udda plåtningar).  En rad urheta bilder... och så kommer den med Norman/Daryl och katten. Hahaha, wtf?

Hello hawtness! *klicka för större bilder*


Här har Norman snott åt sig Terrys glajjer.

Alltså, wtf?

Här däremot ser det rätt och riktigt ut.


Mannen till vänster är alltså Terry himself.


HÄR kan ni hitta fler bilder! Alla foton: Terry Richardson.

2 kommentarer:

Jessi sa...

Det är väl aldrig fel att en snygg karl poserar med en svart katt? ;) Säger hon som har två. (Två svarta katter alltså, inte snygga karlar...)
För övrigt uppmuntrar jag till fler såna här inlägg med härliga män! Keep 'em coming! :)

Anna Thunman Sköld sa...

Hahaha, bra att veta att jag har din godkändstämpel på såna här inlägg :)
Och jag gillar katter, har själv en fin bonnakatt, det var mest att bilden kändes så... amatörmässig jämfört med de andra urhärliga. Och katten såg lagom road ut, men det gör de ju nästan alltid...