lördag 20 juli 2013

Veronica Mars-filmen: en första titt



Vi coola katter (marshmallows) som stöttat VM:s Kickstarter-kampanj fick tillgång till den här videon före alla andra. Det kändes flott! Men det vore typ tjänstefel om jag inte lade upp klippet som är awsomesauce! Innan filmen har premiär nästa år MÅSTE jag se om hela serien. Jag har inte sett den sen den gick i SVT...

Ps. Veronica Mars är ännu en sån där arbetsplats där alla verkar ha genuint roligt på jobbet. Supernatural är en annan. Ds.

7 kommentarer:

Jessi sa...

Jag såg om VM i vintras, fortfarande lika bra! Filmen måste man ju absolut se.
Har du inte sett Game of Thrones-gängets hylling till alla som dött i serien? Både roligt och sorgligt, beroende på vem som dog.

Anna Thunman Sköld sa...

Nej, inte sett hyllningen - ge mig länk, kvinna!

OldSwede sa...

Vi håller just på med att se om VM inför filmen (som vi givetvis var med och stöttade). Vårt "problem" är att vi ser om så många serier. Just nu ser vi även om Buffy (för sjätte gången eller så), Angel, Battlestar galactica, Caprica, Vänner, How I met your mother och säkert fler som jag glömt. Plus alla nya och nyupptäckta. Det är stressigt...

Anna Thunman Sköld sa...

Haha, I feel your pain, OldSwede!

Anna G sa...

Det är med på både ångest och glädje jag följer allt inom VM-filmen då jag missade kampanjen eftersom jag inte blev en marshmallow förrän några veckor sedan då jag precis sett denna fantastiska serie! Börjar om från säsong ett nu direkt med en kompis som jag vill ha med mig Marsvärlden. Gud vad jag älskar serien! Helt inne i den världen :)

Niklas sa...

Game of Thrones-hyllningen:
http://www.youtube.com/watch?v=9m4ZPULXJKw&feature=player_embedded

Anna Thunman Sköld sa...

Anna G: Bättre sent än aldrig!! Huvudsaken att du gillar't och det verkar du ju göra :)
Jag ser fram emot att kolla om alltihop!

Niklas: Tackar!