onsdag 16 oktober 2013

25 saker vi inte visste om Norman Reedus

Jag hjärta Norman.
Us Weekly har gjort en sån där "25 saker ni inte visste" med Norman Reedus (The Walking Dead). Det vore tjänstefel att undanhålla detta för min läsekrets. Jag plockar russinen ur kakan och så kan ni läsa hela listan HÄR!

1. Jag äter en chokladkaka innan jag går och lägger mig - nästan varje kväll.
3. När jag var barn älskade jag siffran 3 för om man lade den ner såg den ut som ett par bröst.
8. När vi växte upp var The Clash-låten Straight to Hell vår disklåt, vi sjöng den högt tillsammans när vi diskade (hej, mamma!).
11. Jag följer inte några (sport)lag.
13. Några av mina favoritfilmer är Mad Max, Midnight Cowboy och Saturday Night Fever.
16. Jag använde en gång bacon som fiskbete men fick inga napp.
17. Min bästa vän är min katt.
19. Jag föredrar att sova utan kudde.
22. Jag skaffade en mikrovågsugn i år.
23. Jag har fortfarande inte använt den.

Blir man inte bara ännu mer nere i Norman efter detta? Aaaaw. 

2 kommentarer:

Jessi sa...

Hur kan nån inte hjärta Norman? Han gillar choklad, katter och att ligga ner (eller snarare vila kanske...) Inte bryr han sig om baseball heller så han borde rimligtvis oxå vara irriterad över att man inte får se Sleepy Hollow på flera veckor. Och han behöver inte kunna laga mat, det gör jag så gärna åt oss båda två... Vill du komma och käka med oss då Anna? ;)

Anna Thunman Sköld sa...

Räkna med mig!