söndag 20 oktober 2013

Veckan på MovieZine

Att Leo kollar på Million Dollar Listing tyckte jag personligen var veckans roligaste nyhet.

Så här såg mina nyheter ut för vecka 42 på MovieZine.

Nedladdning gjorde Breaking Bad populär
Idris Elba: "Jag tittade aldrig på The Wire"
Leonardo DiCaprio älskar svenskens dokusåpa
South Park missade deadline - blev historiska
Så blir Breaking Bad-spinoffen
Tina Fey och Amy Poehler leder Golden Globe-galan igen... och igen
Marvel storsatsar på TV - i smyg
Netflix nästa serie: en psykologisk thriller
Anthony Hopkins fanmail till Bryan Cranston
Nu finns The Walking Dead som universitetskurs
David Duchovny och Gillian Anderson öppna för tredje Arkiv X-film

2 kommentarer:

Jessi sa...

På tal om nånting helt annat; vet du om det är nån ny säsong av Amazing Race på g på 6:an? Jag tycker det är tämligen underhållande att titta på stressade amerikaner fara runt som skållade råttor och leta ledtrådar i världens alla hörn...

Anna Thunman Sköld sa...

Vet du, jag gick in och kollade på deras presstjänst och såg att inga säsonger efter säsong 20 verkar inköpta. *gråter*
Jag ska höra av mig till dom för säkerhets skull men det ser inte ljust ut för oss!