lördag 15 mars 2014

Alla peruker som bärs i The Americans

Från beige tanta...

... till rockchic.

Från slätstruken tjänsteman...

... till ruffig terrorist.
Jag trodde Alias var värstingen i såna här spionförklädnadssammanhang men en snabb titt på Vultures bildgalleri över alla peruker så här långt i suveräna The Americans visar att Keri Russells och Matthew Rhys Elizabeth och Philip Jennings slår Jennifer Garners Sydney Bristow med... hårlängder.

Återigen slår det mig vilken förvandlingskonstnär Rhys är, medan Keri i nio fall av tio mest ser utklädd snarare än förklädd ut.

Obs. Kolla in länken med försiktighet då *spoilers* för det som hänt hittills kan finnas med.

5 kommentarer:

Jeanette sa...

Råkar du veta när serien kommer tillbaka på svensk tv? Det var väl Kanal 9 som sände den i höstas/vintras?

Anna Thunman Sköld sa...

TV8! Och jag har skickat ett mejl till dom för att kolla, jag får hoppas att de återkommer inom kort men någon form av svar.

Jeanette sa...

Ja, men så var det ju! Var rädd att jag hade missat det. Hoppas de börjar sända snart!

Anna Thunman Sköld sa...

Ja, det ska de! Svaret jag fick var att säsong två kommer "senare i vår" och vår är det till och med maj, va? Så innan dess!

Jeanette sa...

Tummen upp för det!!