söndag 1 juni 2014

Veckan hos MovieZine

Att Ross hjälpte polisen tycker jag var en rolig nyhet.
Lite helgdagar hit och dit men nåra nyheter hann en ju med. I dag fyller för övrigt MovieZine 11 år och det ska dom fira med att lansera en helt ny sajt inom kort - det blir GREJT!

Ps. Är sååååå pepp på The Strain.

Vecka 22
Införtitt på veckans "Game of Thrones"
Bryan Cranston teasar möjlig "Breaking Bad"-öppning
John Malkovichs piratserie till Viaplay inom ett dygn
Marilyn Manson i "Sons of Anarchy"
Hulu kan bli nytt hem för "Community"
Benedict Cumberbatch var inte sexig nog för BBC
Första riktiga trailern för "The Strain"
Han blir Marvels nye "Daredevil"
"True Detective"-skaparen om nya säsongen
"Vänner"-stjärnan hjälpte polisen lösa brott
Se en snygg hemmagjord trailer för "Doctor Who"
Här är de nya karatärerna i nästa "Game Of Thrones"

4 kommentarer:

Dav sa...

Så. . . Vad tyckte du om Crossbones? Dessvärre sämre än Black Sails tror jag, vilket är illa. David Milch borde skriva en piratserie, en sorts fortsättning på Deadwood med Wu och Al. Nåja...

Anna Thunman Sköld sa...

Nähädu, min herre. Här tycker vi helt olika. Jag gillade Crossbones-piloten!
Sen om det håller någon längre stund... det vete gudarna.

Men jag håller HELT med dig om att Milch - om någon - vore rätt person för uppdraget!

Veronica sa...

Jag håller på och läser om The Strain, längtar så till premiären!

Anna Thunman Sköld sa...

Jag hoppas att den blir sommarens bästa serie! Det skulle vara så coolt med en riktig sommarskräckis!

Böckerna gillade jag, de var ena riktiga bläddrare, hade svårt att lägga dom ifrån mig!