onsdag 9 juli 2014

Nu dök de upp i Arkiv X, puttefnasken!

Små i ålder, små på jorden.
För TRE ÅR SEN rapporterade jag om en rolig grej Buzzfeed gjort, om kändisar som man kanske glömt varit med i vissa tv-serier.

Då dök Jack Black och Giovanni Ribisi upp som två av exemplen, just ur ett Arkiv X-avsnitt. Sedan jag börjat kolla om hela serien har jag väntat på att de skulle vara med och i morse (min man och jag har Arkiv X som frukost-tv)... ta-da!

Säsong 3, avsnitt 3. Det som heter D.P.O. Läs mer om det HÄR! Då var Black 26 år (men såg ut som 19) och Ribisi 21 år.

Rolig kuriosa: det hörs mycket bra musik i avsnittet. En av låtarna är Hey Man, Nice Shot av Filter. Det var deras debutsingel från deras debutskiva. Sångaren i Filter heter Richard Patrick. Han är lillebror till skådespelaren Robert Patrick som sen kom in i Arkiv X som FBI-agent John Doggett.
Allting hänger ihop!

Inga kommentarer: