tisdag 16 september 2014

Det märkliga med Project Runway: All Stars


*klicka för större bild*
I dag kom besked om vilka som ska medverka i Project Runway: All Stars SÄSONG FYRA. Ett All Stars per serie borde räcka, men inte här uppenbarligen. Men det som verkligen konfunderar mig är: varför får tidigare VINNARE delta? Känns inte det som overkill om nåt? De har ju redan fått kakan med glasyren och allt.

Entertainment Weekly listade de nygamla deltagarna och TVÅ vinnare står uppräknade, min dystopiske favoritsurmule Dmitry (vann säsong 10) och Michelle Lesniak (vinnare säsong 11, teamsäsongen). Jag gillar bägge som tusan, men jag tycker kanske inte att de borde få vara med och tävla om ännu mer gotter. De är ju bevisligen duktiga på vad de gör, så redan där har de en fördel. Låt förlorarna göra upp istället!

Mycket märkligt, om ni frågar mig.

Nåja, de övriga deltagarna är:

Chris March - säsong 4
Alexandria von Bromssen - säsong 12, vår svenska är med igen!
Benjamin Mach - säsong 11
Fabio Costa - säsong 10
Gunnar Deatherage - säsong 10
Helen Castillo - säsong 12
Jay Sario - säsong 7
Justin LeBlanc - säsong 12
Kate Pankoke - säsong 11 & 12
Patricia Michaels - säsong 11
Samantha Black - säsong 11
Sonjia Williams - säsong10

Alyssa Milano är tillbaka som programledare, domarna är som förut Isaac Mizrahi och Georgina Chapman och bland gästdomarna kommer Laverne Cox från Orange is the New Black och eh... Snooki och JWoww märkas.

Den 30 oktober börjar PR:AS 4 på Lifetime.

Inga kommentarer: